”If you can´t measure it, you can´t manage it” (Peter Drucker)

Denna devis som myntades för över trettio år sedan är något som vi på GNC ställer oss helt bakom. Vi menar t o m att aktualiteten och vikten av mätande ständigt ökat i betydelse. Minst lika viktigt som att mäta är att ta mätresultaten på allvar.
Alltför ofta nonchaleras resultaten genom att bortförklaras med ”det visste vi redan”, ”just nu är det lite besvärligt” eller liknande. Om man tar alla mätresultat på samma allvar som de finansiella nyckeltalen, utgör de ett oöverträffat instrument för utveckling och förbättring.

Vi på GNC är starkt engagerade för att ge högkvalitativa mätningar en framträdande roll i verksamhetsutvecklingen. Vi har en stor samlad erfarenhet av mätning både från forskningssidan och flera linjebefattningar i olika branscher.

GNC är ett företag specialiserat på att göra mätningar genom enkäter i företag och organisationer. Företaget bildades 1997.
Produktion: Maks Media